Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.10.2007 13:04 - Кой ме иска?...
Автор: trenertg Категория: Забавление   
Прочетен: 1374 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2007 13:09


:)))


Кой ме иска?...

Този въпрос е от едно предаване на Роси Кирилова ....

Задавам го и аз по простата причина , че си търся ШЕФ . Замислям се да стана наемен работник – това да си сам шеф на себе си и е много тежка и неблагодарна работа, пък и не можеш да си крещиш сам или да се самоуволниш, няма и кой да ти е виновен за всичко освен самия ти .


Та какви са изискванията за моя ШЕФ


  1. Да ми намира работа по специалността – ветеринарна медицина , желателно е да нямам много работа с човеци , особенно от припадащия вид -все пак съм ветеринарен лекар- не човешки

  2. Заплащането разбира се да е европейско , за не повече от 8 часа качествен труд, извънредния труд се заплаща допълнително.

  3. Да не ме занимава с прозични неща като ,наеми , ток, парно консумативи чиито цени скачат през ден , документации ,приходи, разходи и прочие...

  4. Тъй като е всеизвестна истина ,че докторите не могат да смятат /90 % взимат математиката в университета по милост/ - да не ме кара да правя сметки ...

  5. В крайщата на края да ме остави да си върша работата , както трябва...

  6. Да не напуска длъжността ШЕФ, когато си поиска и без предупреждение


Какво получава шефът ми в замяна :


  1. Високо квалифицирана работна ръка – работник , който няма да мрънка и да се оплаква, че работи - просто защото си обича работата и я върши с удоволствие

  2. Работник , който постоянно ъпгрейтва знанията и уменията си и е отворен към нововъведения и експерименти

  3. На Шефа е позволено веднъж седмично да набива канчето на работника и да крещи на воля , за да изпусне парата / не е лесно да си шеф/,

  4. Получава привилегията да омайва стопаните на пациентите и да прибира парите от отлично свършената работа .

  5. И не на последно място - Шефът получава заплата каквато сам реши :)))



За момента не се сещам , какаво още може да се допълни ... Пък и конкурса за ШЕФ офицялно не е започнал , но е замислен ...

:)))




Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lunabg - АЗ - шефа
02.10.2007 15:16
Няма какво повече да търсиш - аз съм човека който ти трябва. Хем съм учила за шеф (публична администрация), хем съм с шефска кръв ( старо комунистическо семейство - все шефове) хем и сега работя шеф :)
Просто няма какво повече да кажа. Кажи само кога почвам! :Р
цитирай
2. trenertg - обявавам ко`нкурса за открит - конкурс за шеф
03.10.2007 17:15
както един познат казваше , убеди ме да работя за теб
нека видим как един шеф би убедил работника че е точно този шеф дето му трябва
малко нестандартна постановка на нещата - експеримент
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: trenertg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 187463
Постинги: 66
Коментари: 73
Гласове: 1020
Архив